Tartu Linnavalitsus otsustas tänasel istungil kinnitada Atlantise randumissilla avaliku kirjaliku enampakkumise võitjaks SA Sisevete Laevaliinid.
Emajõe Atlantise randumissild antakse sihtasutusele tasuta kasutada kuni 1. maini 2014. aastani. Sihtasutus kohustub jätma kõik randumissilla paadikohad avalikult tasuta kasutada.
Abilinnapea Margus Hanson avaldas heameelt paadisilla haldaja leidmise üle.
"Nüüd võib juba reaalselt loota, et Atlantise paadisild saab uue hingamise ning muudab Emajõe kesklinna piirkonnas veelgi elavamaks."
Emanpakkumise tingimutes oli, et haldaja kohuseks on randumissilla hooldamine ja korrashoiu tagamine, ühe tasuta koha tagamine suurele jõelaevale ja vähemalt kolme tasuta kohta väikepaatidele. Samuti on haldaja kohuseks paadisilla demontaaž, hoiustamine ja montaaž ning paatide valve tagamine. Enampakkumise tingimuste alusel tunnistati võitjaks pakkuja, kes pakkus enam avalikult tasuta kohti ja kes rakendab paadikohtadele väiksemat ööpäevast renditasu.
Sihtasutus Sisevete Laevaliinid pakkus välja, et kõik kohad randumissillal on tasuta ja ei kehtestata ka renditasu. Sihtasutus planeerib tekkida võivad kulud kanda toetustest, turismiteenuse osutamisest jm allikatest.
Seotud lood
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.