• 19.06.09, 18:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Atlantise randumissild tasuta kasutamiseks Sisevete Laevaliinidele

Tartu Linnavalitsus otsustas tänasel istungil kinnitada Atlantise randumissilla avaliku kirjaliku enampakkumise võitjaks SA Sisevete Laevaliinid.
Emajõe Atlantise randumissild antakse sihtasutusele tasuta kasutada kuni 1. maini 2014. aastani. Sihtasutus kohustub jätma kõik randumissilla paadikohad avalikult tasuta kasutada.
Abilinnapea Margus Hanson avaldas heameelt paadisilla haldaja leidmise üle.
"Nüüd võib juba reaalselt loota, et Atlantise paadisild saab uue hingamise ning muudab Emajõe kesklinna piirkonnas veelgi elavamaks."
Emanpakkumise tingimutes oli, et haldaja kohuseks on randumissilla hooldamine ja korrashoiu tagamine, ühe tasuta koha tagamine suurele jõelaevale ja vähemalt kolme tasuta kohta väikepaatidele. Samuti on haldaja kohuseks paadisilla demontaaž, hoiustamine ja montaaž ning paatide valve tagamine. Enampakkumise tingimuste alusel tunnistati võitjaks pakkuja, kes pakkus enam avalikult tasuta kohti ja kes rakendab paadikohtadele väiksemat ööpäevast renditasu.
Sihtasutus Sisevete Laevaliinid pakkus välja, et kõik kohad randumissillal on tasuta ja ei kehtestata ka renditasu. Sihtasutus planeerib tekkida võivad kulud kanda toetustest, turismiteenuse osutamisest jm allikatest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele