Tallinna Autobussikoonise (TAK) suhtekorralduse osakonna juhi Sirje Rohti sõnul ei vasta väited, et bussiettevõtte juhtkond sunnib ettevõtte töötajaid streigist loobuma, tõele.
"See ei vasta absoluutselt tõele," kommenteeris Roht. "Juhtidel, kes on vabatahtlikult otsustanud streikida, ei tee me mingisuguseid takistusi."
Rohti sõnul on streikijaks Ametiühingute Keskliit ja täna varahommikul kella neljast on agiteeritud streigiga ühinema ka TAKi bussijuhtidel.
"Kui palju juhte streigiga ühineb, ei oska hetkel veel öelda," kommenteeris Roht kell 10.15, mil streik algama pidi. "Küll on meil kokkulepe ametiühingu peausaldusisikuga, et streigis osalejad annavad osalemisest dispetšerile teada ja saame nii operatiivselt liiklust ümber korraldada ja näiteks uue bussi liinile asemele saata."
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Täna kella 10.15 kuni 11.15ni on Tallinna ühistranspordi seisak.
Ametiühingute streik pealinnas kukkus läbi, sest nii trammi-, trolli- kui ka bussijuhid streikisid vaid osaliselt.
Transpordi ametiühingu esimees Peep Peterson ütles, et streiki pole tühistatud, ehkki Tallinna Autobussikoondise (TAK) bussijuhtidele avaldatakse ettevõtte juhtkonna poolt tugevat survet streigist loobumiseks, vahendas E24.ee
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.