Maksuhaldur avab täna uuendatud Lennujaama teeninduskoha, mis esimesena vastab uuele kontseptsioonile, millega alusel kujundatakse teeninduskohtade ühtne väljanägemine.
Uuendatud Lennujaama teeninduskohas Tallinnas Kesk-Sõjamäe tänaval on koondatud tolliteenuste pakkumine nii era- kui äriklientidele, kuna varasemalt on amet sulgenud Kopli (2007) ja Raudtee teeninduskoha (2008) ning tänavu 1. maist Posti teeninduskoha, teatas maksuhaldur.
Maksu- ja Tolliameti teeninduskorralduse osakonna juhataja Raivo Piiritalo sõnul on ametile oluline, et teeninduskohad tekitaks kliendis kindlust ja usaldust: klient leiab kergesti, mida vajab ja saab oma küsimustele kiiresti vastuse.
Amet alustas teeninduskohtade ja tollipunktide ühetaolise klienditeeninduskeskkonna projektiga 2007. aastal. Esimesena sai uue identiteedi Põhja MTK Lennujaama teeninduskoht, kuna see vajas renoveerimist.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.