Maksuhaldur avab täna uuendatud Lennujaama teeninduskoha, mis esimesena vastab uuele kontseptsioonile, millega alusel kujundatakse teeninduskohtade ühtne väljanägemine.
Uuendatud Lennujaama teeninduskohas Tallinnas Kesk-Sõjamäe tänaval on koondatud tolliteenuste pakkumine nii era- kui äriklientidele, kuna varasemalt on amet sulgenud Kopli (2007) ja Raudtee teeninduskoha (2008) ning tänavu 1. maist Posti teeninduskoha, teatas maksuhaldur.
Maksu- ja Tolliameti teeninduskorralduse osakonna juhataja Raivo Piiritalo sõnul on ametile oluline, et teeninduskohad tekitaks kliendis kindlust ja usaldust: klient leiab kergesti, mida vajab ja saab oma küsimustele kiiresti vastuse.
Amet alustas teeninduskohtade ja tollipunktide ühetaolise klienditeeninduskeskkonna projektiga 2007. aastal. Esimesena sai uue identiteedi Põhja MTK Lennujaama teeninduskoht, kuna see vajas renoveerimist.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.