Maksuhaldur avab täna uuendatud Lennujaama teeninduskoha, mis esimesena vastab uuele kontseptsioonile, millega alusel kujundatakse teeninduskohtade ühtne väljanägemine.
Uuendatud Lennujaama teeninduskohas Tallinnas Kesk-Sõjamäe tänaval on koondatud tolliteenuste pakkumine nii era- kui äriklientidele, kuna varasemalt on amet sulgenud Kopli (2007) ja Raudtee teeninduskoha (2008) ning tänavu 1. maist Posti teeninduskoha, teatas maksuhaldur.
Maksu- ja Tolliameti teeninduskorralduse osakonna juhataja Raivo Piiritalo sõnul on ametile oluline, et teeninduskohad tekitaks kliendis kindlust ja usaldust: klient leiab kergesti, mida vajab ja saab oma küsimustele kiiresti vastuse.
Amet alustas teeninduskohtade ja tollipunktide ühetaolise klienditeeninduskeskkonna projektiga 2007. aastal. Esimesena sai uue identiteedi Põhja MTK Lennujaama teeninduskoht, kuna see vajas renoveerimist.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.