• 14.06.09, 14:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kulukärbe KLMi moodi: piloodid hakkavad pagasit otsima

Sadakonda kõrgepalgalist KLMi pilooti võib Amsterdami lennujaamas kohata kas kadumaläinud pagasit otsimas aitamas või äriklassi puhkeruumis kliente teenindamas. Lennufirma täitab tööta pilootidega ajutisi töökohti.
Esimese lennufirmana küsis KLM mai lõpus oma 2000 piloodilt nõusolekut töötada Amsterdami Schipholi lennujaamas vabatahtlikult kahel ametipostil, vahendas Financial Times. Kaks ametikohta, mida pilootidel täita paluti, on seotud äriklassi ootesalongides reisijate teenindamise ning kadunud pagasi otsimisega.
Pilootidega täidetakse ametikohad, sest lennufirma vähenenud mahtude tõttu jääb pilootide ressurssi üle.
Pilootidele oleks see hea võimalus näha lennujaama "kaadritagust elu" ja lennufirma teatel võeti pakkumine ülehästi vastu. Ettepaneku mõte on säästa ajutise tööjõu palkamisest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Need ametipostid täidetakse tavaliselt tööjõuagentuuride abil ajutiste töötajatega, üsna tagasihoidlike palkadega. KLMi pilootide palgad algavad ca 50 000 eurost ehk ca 800 000 kroonist ja kerkivad kuni veerand miljoni euro ehk 3,8 mln kroonini.
Lennufirma üleskutsele uut ametit proovida on esialgu reageerinud veidi üle 100 piloodi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele