• 08.06.09, 19:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus Dynafleet ütleb, kus veetav kaup on

Internetist saab vaadadata, kus on kaup ja millal see sihtkohta jõuab, kuna Volvo uuendas transpordiinformatsioonisüsteemi Dynafleet.
Funktsiooni Customer Online Tracking (online jälgimise funktsioon kliendile) abil saab transporditeenuse tellija siseneda programmi Dynafleet Online ning saada informatsiooni selle kohta, kus veok on, millal on koorem peale laetud ja mis on oodatav saabumisaeg, teatas Volvo. Samuti on vähem pinget logistikutel ja ekspediitoritel, kes informatsiooni muidu kõnede ja meilide abil edastama peavad.
"Nii saavad meie kliendid oma kliendisuhtlust parendada ja lihtsustada administreerimist," ütleb Johan Rundberg, Dynafleeti integratsioonijuht.
Uue funktsiooniga on logistikul lihtsam veokijuhile edastada ka täpne tarneaadress. Vajutades Dynafleet Online kaardile, saab logistik saata tellimuse, mis automaatselt sisaldab ka tarneaadressi koordinaate. Kui veokil on ka GPS piisab juhil vaid tellimuse kinnitamisest ja ühe käsklusega saab ta navigeerimisabi kuni sihtkohta jõudmiseni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Tegemist on lihtsa ja väga efektiivse lahendusega. Transpordiettevõttel on seeläbi alati täielik kontroll veoki asukoha osas. Juhil pole vaja peatuda, et lisada manuaalselt sihtkoht navigeerimissüsteemi ning vääritimõistmise risk väheneb," ütleb Johan Rundberg.
"Meie viimane kliendiuurimus, milles osales üle 1300 kasutaja, näitas, et kaart on kõige hinnatum töövahend Dynafleetis. Uute funktsioonide abil on kaart veelgi kasutajasõbralikum."
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele