Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium sõlmis eile Edelaraudtee AS-ga reisijate vedamiseks lepingu aastateks 2010-2014.
Lepinguga kohustub Edelaraudtee AS teenindama aastatel 2010-2014 reisijaid samas mahus praegu kehtiva lepinguga ning tegema liinidel selleks vajalikud investeeringud raudteeveeremi korrashoidu, seda tingimusel, kui riik tagab viie aasta vältel avaliku liiniveo toetuse praegusel tasemel – 182 miljonit krooni aastas, teatas ministeerium. Kui riigi eelarvelised võimalused osutuvad väiksemaks, lepivad pooled kokku veomahu uutel tingimustel.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi  ja Edelaraudtee AS raudtee reisijateveo avaliku teenindamise leping  aastateks 2010-2014 tagab kindluse reisirongiliikluse jätkumisel Eestis senisega samas üldmahus (1,7 miljonit rongkilomeetrit) kuni uute diiselreisirongide saabumiseni.
Lepinguga lisandub 2010. aastal täiendavalt plaanijärgne veomaht vähemalt ühele Tartu-Valga rongipaarile eeldusel, et 2009. aasta ja 2010. aasta avaliku liiniveo toetuse määr jääb praegusele tasemele. 
Artikkel jätkub pärast reklaami
Täpsem veomaht ja sõidugraafikud järgmise aastaks selguvad hiljemalt 30. septembriks.
 
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.