Finnair tahab tööjõukulude 15% kokkuhoidmiseks saata kas kogu personali kaheks kuuks puhkusele või koondada 1200 töökohta.
Taneli Hassinen, Finnairi investorsuhete juht kommenteeris Ylele, et kärpeplaani saavutamise tegevused pole veel otsustatud. Samas Timo Willberg, Soome Pilootide Assotsiatsiooni president, kommenteeris, et üks arutlusel olev meede tähendab tööjõukulude kärpimist 15% võrra. See tähendab, kas kahekuulist sundpuhkust kogu firma personalile või 1200 töökoha koondamist.
Lennufirma tehnilist ja administratsiooni töötajaid esindav ametiühing protesteeris palgakärpe vastu. Soome pardatöötajate ametiühingu seisukoht on, et palgakärpe asemel on parem lahendus koondamine.
Põhjanaabrite lennufirma on majandussurutises tugevasti räsida saanud, sest inimesed reisivad oluliselt vähem. Ettevõte on vähendanud lendude mahte ja kärpinud tööjõudu. Firma teatel on ajutine koondamine puudutanud üle 6000 töötaja, 2009. aastalt ootab lennufirma kahjumit.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kiirelt langenud ärireisijate arv kiirendas ettevõtte teatel ka lennupiletite odavnemist.
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.