Russian Estonian Rail Services puhaskasum oli 44 mln krooni, mis tunamulluse 39 mln krooniga võrreldes kasvas 13,4%.
2008. aastal oli firma käive 83 mln krooni, mis kasvas 2007. aastaga võrreldes 3,61%. Põhiline tulu ehk 51 mln krooni saadi raudteevagunite rendist.
Ekspedeerija Russian Estonian Rail Services iseloomustas 2008. aastal müügitulu mõõdukas kasv. 2008. aasta saavutatud tootmismaht raudteevagunite ekspluatatsiooni teenuste osas oli võrreldes eelmise aastaga langenud seoses vagunite arvu vähenemisega, selgus firma majandusaasta aruandest.
Põhiliselt tegeleti rahvusvaheliste vedude ekspedeerimisega, põhiliseks kaubaks olid vedelikud nagu naftasaadused ja kemikaalid. Vedusid korraldati põhiliselt Venemaale, Kasahstani, Urkaina, Valgevenesse, Lätti, Leetu ja Soome.
2008. aastal ettevõte märkimisväärseid investeeringuid ei teinud. Alustati Valga Depoo rekonstrueerimist, millesse 2008. ja 2009. aastal investeeritakse 48 miljonit krooni.
Ettevõttes töötas mullu 60 inimest, tööjõukulud kasvasid 8% 11 miljoni kroonini.
Firma põhieesmärk sel aastal on säilitada turupositsiooni ja laiendada ekspedeeritavate kaupade sortimenti. Russian Estonian Rail Services plaanib 146 miljoni kroonist käivet ja 91 miljoni kroonist puhaskasumit.
Seotud lood
Kuna rendivagunite hind on tõusnud loodab firma sel aastal suuremale käibele ja kasumile, selgitas Russian Estonian Rail Services’i juht Ervin Hasselbach.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.