• 26.05.09, 11:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Post ühendas margi ja ümbriku

Eesti Post toob 1. juunist 2009 turule plussümbriku, millel on margikujutis peale trükitud ning müügihinna sisse on arvestatud lihtkirja saatmise tasu.
Plussümbriku eeliseks on selle kasutamise lihtsus ja mugavus - eraldi ei ole vaja osta ümbrikke ja postmarke ning tegeleda markide pealekleepimisega, teatas firma. Samuti ei pea muretsema kirjahinna tõusu pärast – kui kirja saatmise tariifid muutuvad, saab enne hinnatõusu ostetud ümbrikke julgelt edasi kasutada, ilma et peaks täiendavalt postmarke juurde kleepima.
Ümbriku siseküljele on trükitud abistav informatsioon selle kohta, mitu A4 paberilehte mahub 50g ja 100g sisse. Sama ümbrikku saab kasutada ka täht- ja väärtkirja saatmiseks – selleks tuleb minna postkontorisse ja tasuda vastav juurdemaks tähtimise või väärtustamise eest.
Eesti Post mõtleb ka keskkonna hoidmisele. Plussümbrik on loodust säästev toode, mis on valmistatud 100% taaskasutatud paberist. Sellel on uudne isesulguv klapp, tänu millele ei teki tavapärase kleepriba eemaldamisega seotud prügi. Ümbriku tootmisel on kasutatud vee baasil toimivaid liime ja värve.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele