Bussifirma Taisto nõunik Tajo Salus ütles, et tellimusvedude maht on kukkunud umbes 70 protsenti.
Äsja Venemaalt naasnud Salus märkis, et Taisto püüab end vee peal hoida koostööd tehes venelaste reisifirmadega, kirjutas Postimees. Saluse sõnul istuvad Vene turistid Helsingis Taisto bussidesse, et nendega siis edasi Euroopasse rännata.
Venemaa enda transpordifirmade tehniline tase ei küüni sageli Euroopa suurlinnade keskkonnakaitse nõudmisteni, viimased ei luba näiteks Kopenhaagenisse või Stockholmi sisse sõita päevinäinud bussidega, millega võib rahumeeli kusagil idapoolsetes avarustes rahvast vedada.
Saluse sõnul sõitis aastavahetusel kümme Taisto bussi Vene reisifirmade tellimusel mööda Euroopat.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.