Bussifirma Taisto nõunik Tajo Salus ütles, et tellimusvedude maht on kukkunud umbes 70 protsenti.
Äsja Venemaalt naasnud Salus märkis, et Taisto püüab end vee peal hoida koostööd tehes venelaste reisifirmadega, kirjutas Postimees. Saluse sõnul istuvad Vene turistid Helsingis Taisto bussidesse, et nendega siis edasi Euroopasse rännata.
Venemaa enda transpordifirmade tehniline tase ei küüni sageli Euroopa suurlinnade keskkonnakaitse nõudmisteni, viimased ei luba näiteks Kopenhaagenisse või Stockholmi sisse sõita päevinäinud bussidega, millega võib rahumeeli kusagil idapoolsetes avarustes rahvast vedada.
Saluse sõnul sõitis aastavahetusel kümme Taisto bussi Vene reisifirmade tellimusel mööda Euroopat.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.