Selle aasta algusest tegutseb infotelefonide turul Tolliliin OÜ, osutades tolliteemalist kõneteenust tasulisel teenusnumbril 900 3554.
Helistada saab Elioni, EMT ja Tele2 võrkudes olevatelt telefonidelt. Kõne maksumus on 7 kr/min. Lisandub helistaja tavapärase kõnepaketi tasu.
Teenuse sisuks on anda infot nii üksikisikutele kui ettevõtetele tolliga seotud küsimustes ja aidata leida lahendusi erinevatele tolliga kokkupuutel tekkinud olukordadele ja –probleemidele.
Nõustamist pakutakse ka tolliterminalide- ja tolliladude tegevuse osas alates tegevusloa taotlemisest. Vajadusel saab tellida tolliterminali ja/või tollilao tolli nõuetele vastavuse hindamise teenust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Teenus on mõeldud täiendama MTA poolt osutatavat tolliinfo teenust, kuna on kättesaadav argipäevadel kuni 20.00 ja vajadusel ka puhkepäevadel.
Paindlikumat tööaega võimaldab kodukontori kasutamine.
„Ei piisa sellest kui öelda inimestele, et lugege mingi numbriga õigusakti vaid tuleks anda juhiseid kuidas selle õigusakti kohaselt käituda. Siin peitus võimalus aidata klientidel lahendada olukordi nende huve arvestades,“ on ettevõtte asutaja Kalle Linnumäe seisukoht.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.