Autor: Mariliis Pinn • 21. mai 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tolliinfot saab nüüd tasulise kõneteenusena

Selle aasta algusest tegutseb infotelefonide turul Tolliliin OÜ, osutades tolliteemalist kõneteenust tasulisel teenusnumbril 900 3554.

Helistada saab Elioni, EMT ja Tele2 võrkudes olevatelt telefonidelt. Kõne maksumus on 7 kr/min. Lisandub helistaja tavapärase kõnepaketi tasu.

Teenuse sisuks on anda infot nii üksikisikutele kui ettevõtetele tolliga seotud küsimustes ja aidata leida lahendusi erinevatele tolliga kokkupuutel tekkinud olukordadele ja –probleemidele.

Nõustamist pakutakse ka tolliterminalide- ja tolliladude tegevuse osas alates tegevusloa  taotlemisest. Vajadusel saab tellida tolliterminali  ja/või tollilao tolli nõuetele vastavuse hindamise teenust.

Teenus on mõeldud täiendama MTA poolt osutatavat tolliinfo teenust, kuna on kättesaadav argipäevadel kuni 20.00 ja vajadusel ka puhkepäevadel.

Paindlikumat tööaega võimaldab kodukontori kasutamine.

„Ei piisa sellest kui öelda inimestele, et lugege mingi numbriga õigusakti vaid tuleks anda juhiseid kuidas selle õigusakti kohaselt käituda. Siin peitus  võimalus aidata klientidel lahendada olukordi nende huve arvestades,“ on ettevõtte asutaja Kalle Linnumäe seisukoht.

 

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077