Araabia Ühendemiraatide rahvuslik lennufirma Etihad Airways sõlmis Baltikumi turgude osas esinduslepingu firmaga Airline Management ning sai esimeseks Pärsia lahe regiooni lennufirmaks, kes omab Baltikumis kohalikku müügi- ja turundusesindust, teatas firma.
Airline Management juhataja Leela Lilleorg ütles: “Oleme väga uhked Etihad Airwaysi lisamise üle oma kliendiportfelli ja me näeme suurt potentsiaali selle esindusliku lennufirma tutvustamisel ja müügi olulisel kasvatamisel.”
Eesti reisijad saavad Etihadi Airways’i üheksasse Euroopa lennuväravasse lendamiseks kasutada partnerlennufirmade Lufthansa või Estonian Airi teenuseid. Etihad Airways lendab Euroopast Abu Dhabisse 75. korral nädalas ning edasilennu võimalused Abu Dhabist on rohkem kui 50 linna üle kogu maailma.
Etihadi Põhjamaade ja Balti turgude juht Kirsti Harewood Vik ütles: “Meie kõrgetasemeline ja mitmete auhindadega pärjatud teenindus leiab kindlasti kiiresti lojaalseid austajaid Eesti klientide hulgas. Mul on hea meel, et meil õnnestus sõlmida koostööleping firmaga Airline Management, kel on vajalikud oskused meie klientide teenindamiseks.”
Artikkel jätkub pärast reklaami
2008. aastal lendas Etihad Airways’iga enam kui kuus miljonit reisijat, mis on 34 protsendiline kasv 2007. aastaga võrreldes. Lennukite keskmine täituvus kasvas 68 protsendilt 75 protsendini. 2009. aasta jooksul lisandub Etihad Airways lennukiparki 11 tuliuut lennukit, millele järgnevalt koosneb Etihad Airways lennukipark üle 50-st lennukist.
Lennufirma rekordiline 43 miljardi dollari suurune Airbus ja Boeing lennukite lennukite tellimus Farnborough lennushow ajal eelmisel aastal peegeldab Abu Dhabi majandusliku kasvu kiirust ja kindlustab Kesk-Ida positsiooni loomuliku vahejaamana ida ja lääne vahel.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.