• 14.05.09, 12:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lennufirmad painduvad Brüsseli piletipoliitika ees

Tosinad Euroopa lennufirmad, muuhulgas ka Ryanair, EasyJet ja Wizz Air, on andud järgi Brüsseli nõudmisele muuta piletite broneerimine odavamaks ja selgemaks.
Kõik lennupileteid ostnud inimesed on täheldanud, et sageli vaid reklaamitult paar eurot maksvale piletile tuleb ostma asudes igasugu tasusid juurde. Samuti on veebides sageli vaikimisi valitud näiteks kindlustus, eelisjärjekord pardale pääsemisel ja muud lisatasu nõudvad teenused, mida algajad piletiostjad ei pruugi märgata.
Euroopa Komisjoni andmete kohaselt on üle 50 lennufirma juba uuendanud või uuendamas oma online-lennupiletite ostmise keskkonda, peale seda kui ELi võimud ähvardasid neid avalikult tarbijate ees häbistada, kirjutas Financial Times.
Euroopa Liidu reforme ajendab mure, kuidas lennukipiletite hindu märgitakse. Näiteks lennujaamamakse ja lisatasusid näidati kliendile pigem piletiostu lõpus, kui alguses kohe. 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ka valitses segadus eripakkumistega. Novembris jõustus määrus, mis keelas üliodavaid lennujaamatasudeta pileteid reklaamida.
Ryanair muutis oma veebi aprillis, easyJet teatas, et muutused tulevad suvel.
Siiski on veel käputäis lennufirmasid, kes eitavad probleemi olemasolu ja keelduvad Brüsseli nõudmiste täitmisest.
EL võttis lennupiletite müügi luubi alla 2007. aasta septembris. Esimese uurimuse kohaselt ei saanud iga kolmas inimene aru, palju pletiostjad ei saanud selget infot hinna kohta. 388 pileteid müünud veebilehest 137 oli info eksitav või üritati inimestelt raha välja petta.
Märtsi aruandest selgus, et 70 lennufirmast vaid 16 esitasid info selgelt. Need olid Air Malta, Blue!, bmi, bmibaby, Estonian Air, Finnair, Iberia, Malmo Aviation, SAS, Sata Air Acores, Sata International, Spanair, TAP, Tarcom, TUIfly ja Virgin Atlantic.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele