Konkurent kahtlustas, et Eesti tänavu suurima teehanke võitnud konsortsium säästab 100 miljonit, paigaldades Kukruse-Jõhvi tee alla väidetavalt ohtliku geovõrgu.
628 miljonit krooni maksev Kukruse-Jõhvi teelõik on tänavu kõige kallim teeprojekt, mille pärast rebides ei tundnud ehitusfirmad vennaarmu. Mitu kohtuprotsessi venib tänaseni, ehkki tee-ehitus käib juba üle kuu aja.
Ekspressi käsutuses on riigihankel kaotajaks jäänud Merko Ehituse esitatud vaide dokumendid, millest koorub välja väide, et võitnud konsortsium hoiab kokku ligi 100 miljonit krooni, kasutades tee-ehitusel normidele mittevastavat ehk teisisõnu potentsiaalselt ohtlikku geovõrku. Nii maanteeamet kui ka ehitaja nimetavad seda aga paanika külvamiseks ja "alusetuks külajuttuks".
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.