Maanteeamet ei saa aidata Leisi ja Mustjala valda, kes palusid maanteeametil taotleda keskkonnaministeeriumist ühekordse loa Hollandist tarnitava freespuru lossimiseks Saaremaa Sadamas.
Vastuses Leisi ja Mustjala valla ühiskirjale soovitab maanteeamet Lääne teedekeskusel ja vallavalitsustel pöörduda AS-i Tallinna Sadam poole, et see taotleks freespuru lossimiseks Saaremaa Sadamas ühekordset vee-erikasutusluba keskkonnaministeeriumilt ja sadama kasutusluba majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumilt, kirjutas Oma Saar.
“Olen olnud kontaktis keskkonnaministeeriumi veeosakonna merekeskkonna bürooga ning nende sõnul on ainus, mida neilt taotleda saab, vee-erikasutusluba lastimiseks ja lossimiseks. Paraku sellest ei piisa, kuna sadam ei ole avatud kaubavedudeks,” teatas maanteeameti planeeringute osakonna peaspetsialist Villu Lükk. Sadamate kasutuslubasid ning võimalikke erilubasid mittesihtotstarbelise tegevuse teostamiseks menetleb majandus- ja kommunikatsiooniministeerium ning luba saab taotleda vaid sadama valdaja ehk AS Tallinna Sadam, mitte maanteeamet, selgitas Lükk.
Leisi vallavanem Ludvik Mõtlep ütles Oma Saarele, et vastavalt maanteeameti soovitusele asuvad nad nüüd läbi rääkima Tallinna Sadamaga, et sadam alustaks lubade taotlemist. Valdade eesmärk on saada luba sadama kasutamiseks järgmisel suvel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.