Kolimisfirma Adduco OÜ kuulutas välja kampaania, millega laseb kliendil ise otsustada, palju raha ta teenuse eest nõus välja käima on.
Adduco OÜ juhatuse liikme Anton Bazõlevi sõnul on seoses majanduslangusega nii mõnedki pered pidanud elukohta vahetama: "Kahjuks tundub, et üsna mitmed eelistavad kolimisel kasutada nn musta tööjõudu kellele makstakse ümbrikupalka. Kiputakse arvama, et kolimisfirmade kasutamine on liiga kallis ning ei nähta sellest saadavat kasu. Soovime näidata inimestele, milline on kvaliteetne kolimisteenus, ja anda kliendile võimalus maksta selle eest just nii palju kui ta seda väärt arvab olevat."
Kampaania kestab 6. maist kuni 6. juunini ning teenust saab kasutada ainult tööpäevadel kell 8:00 kuni 17:00. Ühe kliendi käsutuses on auto kolimiseks koos kahe laadijaga maksimaalselt 4 tunniks ning peale teenuse kasutamist tasub klient selle eest just nii palju kui arvab seda väärt olevat.
"Peame ennast kvaliteetteenuse pakkujaks. See tähendab vastutust kui kolimise käigus peaks juhtuma õnnetus, siis kompenseerime meie süü läbi kahjustada saanud kauba. Samuti püüame iga hinna eest mahutada töö planeeritud ajavahemikku," lisas Bazõlev.
Ta loodab, et julge samm tasub ennast ära. "Võtsime idee üle ühelt Austraalia restoranilt, kus on edukalt kasutatud analoogset ärimudelit.
Majanduslanguse ajal ei tohi püssi põõsasse heita vaid otsida uusi võimalusi."
Väikefirma Adduco OÜ loodi 2006. aastal kolme ärijuhtimist õppiva noore poolt. Ettevõte pakub lisaks kolimisteenusele ka mööbli monteerimis- ja üldist transporditeenust.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.