• 29.04.09, 13:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

100 ja 110 km/h lõike on sel aastal 50 km rohkem

Maanteeamet alustab täna Eesti teedele 100 ja 110 kilomeetrit tunnis sõita lubavate märkide paigaldamist, vastavaid teelõike on sel aastal poolsada kilomeetrit rohkem.
Tavaliselt võib Eesti teedel sõita kiirusega kuni 90 kilomeetrit tunnis.
„Sel aasata saab sõita kiiremini 764 kilomeetril maanteedel. See on 50 km rohkem kui aasta tagasi. 110 lõike on 159 km, see on 20 km rohkem kui mullu, 605 km on 100 km/h lõike,“ selgitas maanteeameti peadirektori asetäitja Villu Vane pressikonverentsil.
Eelmisel aastal sai suveperioodi maanteedel 110 km/h lubava tippkiirusega sõita 138 kilomeetri ulatuses ning 100 km/h 572 kilomeetri ulatuses.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi määrusega teedel suuremat piirkiirust lubavad märgid kehtivad ajavahemikus maist septembrini, kuid sõltuvalt tee- ja ilmaoludest on maanteeametil õigus seda aega pikendada või lühendada. „Sel aastal alustame natuke enne maid. Lõpp sõltub sügisest ehk ilmast. Kahel viimasel aastal oleme oktoobris märgid maha võtnud,“ lisas Vane.
Tallinn-Pärnu neljarealisel teel hakkab 110 kehtima juunikuus, kui lõppeb Kanama viadukti remont, sest Vene sõnul alla 3kilomeetristel lõikudel piirangut ei rakendata.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele