Kõik sõidukid on varasemalt olnud kasutuses postiveol, enampakkumine viiakse läbi oksjoniportaali osta.ee vahendusel või kokkuleppel potentsiaalse ostjaga olenevalt ostetavate sõidukite kogusest, teatas ettevõte.
Eesti Posti administratiivdivisjoni juhi Kaido Padari sõnul otsib Eesti Post pidevalt uusi lahendusi transpordi tõhusamaks muutmiseks. „Võõrandamisele kuuluvate sõidukite hulgas on nii furgoonautosid, haagiseid, maastureid (4x4) kui ka kaubikuid ja sõiduautosid.“ Rääkis Padar.
„Kasutatud sõidukite tõttu on tarvis töös hoida oluliselt suuremat varuautode reservi, kuna kasutatud autod vajavad rohkem hooldetöid. Lisaks puudub kasutatud autodel tehasegarantii ja kogu remont tuleb 100% tasuda ettevõttel. Siia juurde lisanduvad ka sõidukite remonti viimise kulud.
Eesti Postil on kasutuses üle viiesaja auto, mis moodustavad Eestis suurima ühele äriühingule kuuluva autopargi. Saadetiste transportimisel postkontoritesse ja klientidele läbivad autod meie teedel enam kui 30 000 kilomeetrit ööpäevas.
Müüki minevate sõidukite hinnad algavad olenevalt sõiduki tüübist ja seisukorrast 2000 kroonist ja ulatuvad 150 000 kroonini. „Võimalike ostjatega peetaks otseläbirääkimisi juhul, kui peaks tekkima huvi osta määratud alghinnaga vähemalt 10 autot korraga. Näitena toon välja maasturid, mis võiksid sobida mõnele ettevõttele või seltsile,“ lisas Padar.
Eesti Post vahetab välja lähiaastatel kuni 90 sõidukit. Ettevõtte pikaajaline autode uuendamisplaan näeb ette sõiduki keskmise kasutusaja viimise viie aasta peale.
Seotud lood
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.