Hiiumaa ja Saaremaa liini opereeriv firma tahab muuta kehtivat veolepingut, küsides kahe uue laeva kohta igal aastal lisaks 25 miljonit krooni, Väinamere Liinide OÜ põhjendab periooditasu suurendamise vajadust reiside vähenemisega, mis kärbiks riigilt saadavat toetust.
Väinamere Liinide OÜ juhataja Urmas Treieli sõnul sõltub praegu kehtiv leping merd kündvate laevade arvust, kirjutas Saarlane.ee. Uute mahukate laevade liiniletulek kasvataks oluliselt ülevedude jõudlust, sõite jääks aga vähemaks.
„Kui mingeid muudatusi ei toimuks, oleks majanduslikult otstarbekam osta juurde väiksemaid laevu,” esitab Treiel ultimatiivse seisukoha. Majandus- ministeeriumile saadetud taotlust põhjendab ärimees Vjatšeslav Leedole kuuluva AS-i Saaremaa Laevakompanii tütarfirmana liine teenindav ettevõte oma püsikulude kasvuga, mis toimub võrreldavas mahus reisitasude vähenemisega.
Ministeeriumi kinnitusel on rahastamisotsus veel lahtine, nõupidamised neil teemadel toimuvad vedajaga aprilli jooksul.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Esimene spetsiaalselt ehitatud uus alus asub Hiiumaa vahet sõitma novembris, järgmine enne 2010. aasta suve.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.