Läti sadamalinna Ventspilsi ja Saaremaaga laevaliini kavandav Gotlandi laevafirma Rederi AB Gotland võib esimesed proovisõidud teha juba sel suvel.
Roomassaare sadama direktor Renno Tammleht ütles Oma Saarele, et katsesõidud võivad sel aastal teoks saada juhul, kui Roomassaare sadam, Eesti Loots ja veeteede amet alandavad võimalikult palju oma tasusid.
«Rootslased räägivad, et siis on võimalik proovida-käivitada seda asja, kui tasud on võimalikult väiksed ja kõik osapooled tulevad vastu,» rääkis Tammleht.
Roomassaare sadama direktor kinnitas, et sadamapoolne valmisolek sadamatasude alandamise osas on olemas, lähiajal algavad läbirääkimised ka Eesti Lootsi ja veeteede ametiga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ajaleht Meie Maa kirjutas eile, et Gotlandi reederfirma Rederi AB Gotland kavandab laevaliini, mis hakkab ühendama Ventspilsi Gotlandi saarega, vahepeatusega Roomassaares.
Liini hakkaks teenindama kuni 30-sõlmelist kiirust arendav kiirlaev, mis jõuaks näiteks Ventspilsist Roomassaarde kahe tunniga.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.