Jenkinsi sõnul nõudis rekordini jõudmine temalt kümme aastat rasket tööd, kirjutas Novaator. Varasema rekordi 186,6 km/h püstitas 1999. aastal ameeriklane Bob Schumacher.
Jenkinsi sõiduk nimega Greenbird ehk rohelind koosneb pea täielikult kergest süsinikkiust. Metallkinnitusi on kasutatud vaid rataste ja tiiva juures. Greenbird ei kasuta kuju muutvat purje, vaid jäika tiiba. BBC teatel on Greenbird Jenkinsile juba viies sõiduk, mille ta on rekordi purustamise eesmärgil ehitanud.
Sarnaselt lennuki tiivale on ka Greenbirdi tiival sõidukit õhku tõstev efekt. Lennuki puhul on see mõistagi hädavajalik, kuid maismaasõiduki muudab selline tiib ohtlikult ebastabiilseks. Seetõttu on kasutatud ka tagurpidi tiibu, mille ülesandeks on sõiduki surumine vastu maad.