• 26.03.09, 16:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maanteeamet asus Mäo-Tartu neljarealist maanteelõiku planeerima

Maanteeamet sõlmis Järva, Jõgeva ja Tartu maavalitsusega koostöökokkuleppe Mäo ja Tartu vahelise maanteelõigu (km 92,0 – 183,0) teemaplaneeringu koostamiseks.
Planeeringu eesmärk on Tallinn – Tartu – Võru – Luhamaa maantee olemasoleva trassi vastavusse viimine 2+2 rajaliseks I klassi maanteele esitatavatele nõuetele Järva, Jõgeva ja Tartu maakondades km 92,0 – 183,0, teatas amet. Planeeringu koostamine on esimene etapp nimetatud teelõigu ehitamiseks I klassi maanteeks koos eritasandiliste ristmike ning kogujateedega.
Planeering hõlmab muuhulgas Mäeküla ja Adavere möödasõitude trassi valikut, Koigi ja Paia liiklussõlmede ning Põltsamaa lõigu rekonstrueerimise kavandamist.
Teemaplaneeringu koostamisega kaasneb keskkonnamõju strateegilise hindamine, kusjuures kokkelepe näeb ette mõlemi algatamist kuu aja jooksul.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Maavalitsuste ülesanne on tagada avalikkuse teavitamine kavandatavate tööde kulgemisest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele