• 26.03.09, 16:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maanteeamet asus Mäo-Tartu neljarealist maanteelõiku planeerima

Maanteeamet sõlmis Järva, Jõgeva ja Tartu maavalitsusega koostöökokkuleppe Mäo ja Tartu vahelise maanteelõigu (km 92,0 – 183,0) teemaplaneeringu koostamiseks.
Planeeringu eesmärk on Tallinn – Tartu – Võru – Luhamaa maantee olemasoleva trassi vastavusse viimine 2+2 rajaliseks I klassi maanteele esitatavatele nõuetele Järva, Jõgeva ja Tartu maakondades km 92,0 – 183,0, teatas amet. Planeeringu koostamine on esimene etapp nimetatud teelõigu ehitamiseks I klassi maanteeks koos eritasandiliste ristmike ning kogujateedega.
Planeering hõlmab muuhulgas Mäeküla ja Adavere möödasõitude trassi valikut, Koigi ja Paia liiklussõlmede ning Põltsamaa lõigu rekonstrueerimise kavandamist.
Teemaplaneeringu koostamisega kaasneb keskkonnamõju strateegilise hindamine, kusjuures kokkelepe näeb ette mõlemi algatamist kuu aja jooksul.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Maavalitsuste ülesanne on tagada avalikkuse teavitamine kavandatavate tööde kulgemisest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.25, 10:43
Nixor loob terviku, Datalogic tagab töökindluse – ladu, mis liigub tõrgeteta
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele