Maanteeamet sõlmis Järva, Jõgeva ja Tartu maavalitsusega koostöökokkuleppe Mäo ja Tartu vahelise maanteelõigu (km 92,0 – 183,0) teemaplaneeringu koostamiseks.
Planeeringu eesmärk on Tallinn – Tartu – Võru – Luhamaa maantee olemasoleva trassi vastavusse viimine 2+2 rajaliseks I klassi maanteele esitatavatele nõuetele Järva, Jõgeva ja Tartu maakondades km 92,0 – 183,0, teatas amet. Planeeringu koostamine on esimene etapp nimetatud teelõigu ehitamiseks I klassi maanteeks koos eritasandiliste ristmike ning kogujateedega.
Planeering hõlmab muuhulgas Mäeküla ja Adavere möödasõitude trassi valikut, Koigi ja Paia liiklussõlmede ning Põltsamaa lõigu rekonstrueerimise kavandamist.
Teemaplaneeringu koostamisega kaasneb keskkonnamõju strateegilise hindamine, kusjuures kokkelepe näeb ette mõlemi algatamist kuu aja jooksul.
Maavalitsuste ülesanne on tagada avalikkuse teavitamine kavandatavate tööde kulgemisest.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.