Ruhnu laevaliini lepingust lahti öelnud Saaremaa Laevakompanii ei pea lepingu ennetähtaegse lõpetamise eest trahvi maksma, kuid peab arvestama raskustega edasistel riigihangetel osalemisel.
“Laevaliini lepingu sõlmimisel leppetrahve sisse ei kirjutatud. Miks see nii oli, seda ma ei oska kommenteerida,” ütles Saare maavalitsuse arengu- ja planeeringuosakonna juhataja Mika Männik ajalehele Meie Maa. Külla aga sõnas Männik, et lepingu rikkumine toob kaasa teatud piirangud edaspidi riigihangetel osalemisel.
Riigihangete ameti hankeosakonna juhataja Andres Veel selgitas, et ehkki riigihangete seadus konkreetseid piiranguid lepingu rikkujale ei sea, on hanke läbiviijal kvalifitseerimisel õigus nõuda tõendeid varasemate lepingute korrektse täitmise kohta.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.