Transpordiettevõtte CF&S juhatuse liige Ants Ratas tunnistab, et rahanõuete esitamisest klientidele on saanud igapäevatöö ning firma juhtimiseks napib aega.
„Oleme üks vähestest, kes oma arved õigel ajal ära maksavad, aga meile paraku oldakse võlgu,“ rääkis Logistikauudised-net'ile Ants Ratas. „Minu igapäevatööks ongi kujunenud võlglastelt raha kättesaamine. Viimase nädala jooksul olen kaks pankrotihoiatust teinud. Tänase päeva seisuga on üks laev ka arestitud,“ kirjeldab ta olukorda turul.
Kui Ratase sõnul peaks mingi osa firma juhtkonnast müügitööga tegelema, siis CF&S juhtidel selleks aega ei jää, sest tuleb probleemidega tegeleda.
„Meie kaubamahud kahanenud TEUdes ca 10%, aga sellest olulisemaks peame hoopis rahavoogusid. Näiteks laevade prahtimises on kukkumine aastatagusega võrreldes olnud kolmekordne," ütles Ratas.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Konteinervedajate plaani 1. aprillist hindu tõsta, kommenteerib Ants Ratas järgnevalt: „Laevafirmad pankrotistuvad, laevad seisavad, kaupa ei ole… Hinnatõusu võib ju välja kuulutada, aga turumajandus on igal pool maailmas. Ootame aprilli ära, eks siis näeb.“
„Loodame ikka, et meie klientidel läheb hästi, siis läheb hästi ka meil,“ lisab Ratas lõpetuseks, sest CF&S klientide hulgas on ka neid tootmis- ja kaubandusettevõtteid, kelle pankrotid on juba välja kuulutatud.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.