Kuna Saaremaa Laevakompanii saatis Saare maavalitsusele kirja, milles teatas oma loobumisest Ruhnu liini teenindamisest, vajatakse uut vedajat.
“Nende põhjendus oli see, et riigi poolt eraldatud kolm miljonit krooni ei ole liini kahjumita käigushoidmiseks piisav,” märkis Maavalitsuse arengu- ja planeerimisosakonna juhataja Mika Männik ajalehele Meie Maa.
Männiku sõnul soovib maavalitsus leida vedaja esialgu selleks aastaks, hiljem hakatakse töötama välja juba pikemaajalist kontseptsiooni. Ta lisas, et erinevate firmadega on juba räägitud ja variandid on olemas, kuid hetkel ei ole kandidaadid veel huvitatud enda avalikustamisest.
Navigatsiooni periood algab 1. mail.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Ruhnu ettevõtjate sõnul on neil jäänud regulaarse laevatranspordi puudumise tõttu saamata vähemalt 1,5 miljonit krooni ehk 90% senisest ettevõtlustulust.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.