• 12.03.09, 13:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PROLOG liikmed saavad ligipääsu SCORile

PROLOG (Eesti Ostu- ja Tarneahelate Juhtimise Ühing) astus Supply-Chain Council’i (SCC) liikmeks, et võimaldada oma liikmetele juurdepääs unikaalsele SCOR (Supply Chain Operations Reference) mudelile ja sellega seotud ressurssidele.
Alates maikuust hakkab PROLOG oma liikmetele kord kvartalis tasuta õpetama ka SCORi kasutamist. Esimene SCOR-i käsitlev klubiüritus toimub pärast Balti Laevaremonditehase külastust 28. mail.
SCOR on mitte ainult tarneahelate, vaid ärijuhtimise standard, mis on arendatud universaalse, kõigi ettevõtete kõiki tarneahela põhiprotsesse (planeeri, hangi, tee/tooda, tarni ja tagasta) hõlmava, diagnostika- ja  ümberkorraldamise tööriistana. Seega seob mudel ühtseks tervikuks strateegilise juhtimise, ostu-, müügi- ning tootmistegevuse ja logistika.
SCOR hõlmab ettevõtte kõiki tarnija- ja kliendikontakte tellimuste esitamisest arvete maksmiseni, kõigi kaupade ning teenuste liikumist. Samuti turukäitumist nõudluse olemuse mõistmisest kuni iga üksiku tellimuse täitmiseni. Keskendudes terviklikule tarneahelale, mis ühendab lõpptarbijat toorainega, hõlmab mudel ka kõiki tarnijate-tarnijaid, klientide-kliente jne. SCOR-i põhjal standardiseeritud tarneahelad ei hõlma ainult neid väärtusahela osi, mis seonduvad tootearenduse (R&D) ja müügijärgse teenindusega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lisaks on SCOR praktiliseks abivahendiks ettevõtte kvaliteedisüsteemi koostamisel, organisatsiooni ümberstruktureerimisel funktsionaalsest protsessipõhiseks, protsesside kirjeldamisel ning mõõtmiskriteeriumite määramisel.  

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele