• 12.03.09, 15:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Post kaotas transpordidivisjoni

Alates märtsist kaotas Eesti Post oma transpordidivisjoni, mille funktsioonid jagatakse teiste divisjonide vahel. Ettevõtte plaanib sel moel säästa miljon krooni.
Transpordi haldamisega hakkab tegelema ettevõtte administratiivdivisjon, traktide korraldamisega soetud logistikud hakkavad kuuluma aga postiteenuste divisjoni kandeüksuse logistika arendusosakonda, teatas Eesti Post oma infolehes.
„ Täna peame oma otsustes ja tegemistes lähtuma lähiaastate majanduskeskkonna oodatavatest mõjudest ja sellest, et Eesti Posti tegevus oleks kasumlik ka rasketel aegadel,“ kirjutab ettevõtte juhatuse liige Aavo Kärmas.
Kärmas kinnitas, et muudatus ei tähenda loobumist  transporditeenuse pakkumisest. „Edaspidi jääb see logistikadivisjoni tegevuseks, kelle ülesandeks on seda pakkuda olemasolevatele klientidele koos laoteenusega, mis peaks toetama uuendatud kullerteenus,“ täpsustas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ettevõte looda töö ümberkorraldamisega hoida kokku aastas ligi  miljon krooni. „Tegelik efekt tuleneb läbisõidetud kilomeetritest ja selleks kulutatud kütusest. Siin on suured ootused transpordi haldamise osakonna suhtes, mis peab senisest aktiivsemalt ja süsteemsemalt jälgima läbitud kilomeetrite ja kulutatud kütuse vastavust kehtestatud normidele. Täna sõidame ligi 500 sõidukiga aastas läbi 13 miljonit kilomeetrit!“ selgitab Kärmas.
 

Seotud lood

Uudised
  • 04.08.09, 16:49
Eesti Post teenis esimesel poolaastal kahjumi
Riiklik postifirma, mille tänavune eesmärk on keerulisest majandusolukorrast olenemata kasumi teenimine, sai esimesel poolaastal ligi kuus mln krooni kahjumit.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele