• 12.03.09, 15:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Post kaotas transpordidivisjoni

Alates märtsist kaotas Eesti Post oma transpordidivisjoni, mille funktsioonid jagatakse teiste divisjonide vahel. Ettevõtte plaanib sel moel säästa miljon krooni.
Transpordi haldamisega hakkab tegelema ettevõtte administratiivdivisjon, traktide korraldamisega soetud logistikud hakkavad kuuluma aga postiteenuste divisjoni kandeüksuse logistika arendusosakonda, teatas Eesti Post oma infolehes.
„ Täna peame oma otsustes ja tegemistes lähtuma lähiaastate majanduskeskkonna oodatavatest mõjudest ja sellest, et Eesti Posti tegevus oleks kasumlik ka rasketel aegadel,“ kirjutab ettevõtte juhatuse liige Aavo Kärmas.
Kärmas kinnitas, et muudatus ei tähenda loobumist  transporditeenuse pakkumisest. „Edaspidi jääb see logistikadivisjoni tegevuseks, kelle ülesandeks on seda pakkuda olemasolevatele klientidele koos laoteenusega, mis peaks toetama uuendatud kullerteenus,“ täpsustas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ettevõte looda töö ümberkorraldamisega hoida kokku aastas ligi  miljon krooni. „Tegelik efekt tuleneb läbisõidetud kilomeetritest ja selleks kulutatud kütusest. Siin on suured ootused transpordi haldamise osakonna suhtes, mis peab senisest aktiivsemalt ja süsteemsemalt jälgima läbitud kilomeetrite ja kulutatud kütuse vastavust kehtestatud normidele. Täna sõidame ligi 500 sõidukiga aastas läbi 13 miljonit kilomeetrit!“ selgitab Kärmas.
 

Seotud lood

Uudised
  • 04.08.09, 16:49
Eesti Post teenis esimesel poolaastal kahjumi
Riiklik postifirma, mille tänavune eesmärk on keerulisest majandusolukorrast olenemata kasumi teenimine, sai esimesel poolaastal ligi kuus mln krooni kahjumit.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele