Kava järgi peaks uus praam Koidula hakkama Piirissaare vahet sõitma alates 1. aprillist, ent ilm võib seda aega hilisemaks nihutada.
Üle 130 tonni kaaluv just Peipsi olusid arvestades 90-sentimeetrise süvisega tehtud praam on 32 meetrit pikk ja seitse meetrit lai, kirjutab Tartu Postimees. Reisijaid mahub sinna kuni poolsada. Praami ehitas Reval Shipbuilding OÜ 24 miljoni krooni eest, mis tulid Eesti riigilt ja euroliidult.
Koidulale laevniku leidmise riigihankel tegi odavaima pakkumise AS Kihnu Veeteed. Sõidupilet Laaksaarelt kaheksa kilomeetri kaugusele jäävale Piirissaarele maksab eeloleval navigatsioonihooajal 50 krooni.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.