Panga poole pöördub üha enam kliente, kes taotlevad maksepuhkust või maksegraafiku pikendamist, mis muudaks igakuise makse väiksemaks, ütles logistikauudised.net-ile Swedbanki seadmete ja kommertssõidukite liisingu osakonna juhataja Lauri Vaiksaar.
Raskemalt on veomahtude vähenemine tabanud väikesemaid, mõne autoga opereerivaid ettevõtteid. "Varad müüme läbi koostööpartnerite. Ostjaid oleme leidnud nii Eestist kui ka paljudest teistest Euroopa riikidest," selgitas Vaiksaar.
Taotluste rahuldamine ja tingimused sõltuvad konkreetsest kliendist. "Pank jälgib siinkohal tähelepanelikult seda, kas ettevõtjal on mingigi tegevusplaan tulevikuks," rääkis Vaiksaar.
Uute veokite ja haagiste müügi ning liisimise langust tunnistab ka Swedbank. AMTELi andmetel langes uute veokite müük selle aasta kahe kuu jooksul 81% võrreldes sama perioodiga mullu.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.