Sillamäe sadam, Ida-Viru tähtsaim transiidisõlm, on keerukatele aegadele vaatamata jätkanud laienemist, rajades terminale ning valmistudes konteinerite veoks.
Kui praegu on suure osa sadamast hõivanud Venemaale toimetamist ootavad autod, siis samal ajal käib ka uute terminalide rajamine ja juba järgmisel aastal peaks algama ka konteinerite vedu, kirjutab Põhjarannik.
Nüüd, kus nafta hind on kordades kukkunud ja muudegi kaupade müügi puhul loetakse hoolega raha, ei saa ettevõtted endale suurema ringiga vedu lubada. Seetõttu otsitakse taas otseteid, kus teenindamise kvaliteet hea ja hind mõistlik.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.