Sillamäe sadam, Ida-Viru tähtsaim transiidisõlm, on keerukatele aegadele vaatamata jätkanud laienemist, rajades terminale ning valmistudes konteinerite veoks.
Kui praegu on suure osa sadamast hõivanud Venemaale toimetamist ootavad autod, siis samal ajal käib ka uute terminalide rajamine ja juba järgmisel aastal peaks algama ka konteinerite vedu, kirjutab Põhjarannik.
Nüüd, kus nafta hind on kordades kukkunud ja muudegi kaupade müügi puhul loetakse hoolega raha, ei saa ettevõtted endale suurema ringiga vedu lubada. Seetõttu otsitakse taas otseteid, kus teenindamise kvaliteet hea ja hind mõistlik.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.