Sillamäe sadam, Ida-Viru tähtsaim transiidisõlm, on keerukatele aegadele vaatamata jätkanud laienemist, rajades terminale ning valmistudes konteinerite veoks.
Kui praegu on suure osa sadamast hõivanud Venemaale toimetamist ootavad autod, siis samal ajal käib ka uute terminalide rajamine ja juba järgmisel aastal peaks algama ka konteinerite vedu, kirjutab Põhjarannik.
Nüüd, kus nafta hind on kordades kukkunud ja muudegi kaupade müügi puhul loetakse hoolega raha, ei saa ettevõtted endale suurema ringiga vedu lubada. Seetõttu otsitakse taas otseteid, kus teenindamise kvaliteet hea ja hind mõistlik.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.