Sillamäe sadam, Ida-Viru tähtsaim transiidisõlm, on keerukatele aegadele vaatamata jätkanud laienemist, rajades terminale ning valmistudes konteinerite veoks.
Kui praegu on suure osa sadamast hõivanud Venemaale toimetamist ootavad autod, siis samal ajal käib ka uute terminalide rajamine ja juba järgmisel aastal peaks algama ka konteinerite vedu, kirjutab Põhjarannik.
Nüüd, kus nafta hind on kordades kukkunud ja muudegi kaupade müügi puhul loetakse hoolega raha, ei saa ettevõtted endale suurema ringiga vedu lubada. Seetõttu otsitakse taas otseteid, kus teenindamise kvaliteet hea ja hind mõistlik.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.