Eelmise nädala reedel algatati teemaplaneering, millega täpsustatakse Tallinna-Pärnu-Ikla maantee ehk Via Baltica trassi asukohta Pärnu maakonna piirist kuni Häädemeeste ristmikuni kilomeetritel 92-170.
Pärnu maavanem Toomas Kivimägi algatas samuti Eesti ühe põhimaantee trassi asukohta täpsustava planeeringu keskkonnamõju strateegilise hindamise (KSH) ja volitas maanteeametit korraldama planeeringu koostamise ja KSH hankemenetlusi, kirjutab Pärnu Postimees.
Kavas on planeerida Are ja Nurme õgvendused ning Pärnu ümbersõidu trassi koridori asukoht variantide võrdluse kaudu.
Via Baltica maantee tuleb neljarajaline ja vastab esimese klassi maanteele esitatavatele nõuetele. Planeering määrab eritasandiliste ristmike ja ristete, kogujateede ning jalg- ja jalgrattateede optimaalsed asukohad.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.