Eelmise nädala reedel algatati teemaplaneering, millega täpsustatakse Tallinna-Pärnu-Ikla maantee ehk Via Baltica trassi asukohta Pärnu maakonna piirist kuni Häädemeeste ristmikuni kilomeetritel 92-170.
Pärnu maavanem Toomas Kivimägi algatas samuti Eesti ühe põhimaantee trassi asukohta täpsustava planeeringu keskkonnamõju strateegilise hindamise (KSH) ja volitas maanteeametit korraldama planeeringu koostamise ja KSH hankemenetlusi, kirjutab Pärnu Postimees.
Kavas on planeerida Are ja Nurme õgvendused ning Pärnu ümbersõidu trassi koridori asukoht variantide võrdluse kaudu.
Via Baltica maantee tuleb neljarajaline ja vastab esimese klassi maanteele esitatavatele nõuetele. Planeering määrab eritasandiliste ristmike ja ristete, kogujateede ning jalg- ja jalgrattateede optimaalsed asukohad.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.