Riigieelarve kärbete maht ei ole Lõuna teedekeskusele veel teada, ent ometi on selge, et sel aastal suuremahulist tee-ehitust Tartumaal ei tehta.
Küll aga on Tartumaale kavandatud palju kruusateede remonte ja asfaldi pindamise töid, vahendas Tartu Ekspress. Olulisemaks objektiks peab Lõuna teedekeskuse direktor Kuno Männik Viljandi maantee Rõhu-Puhja lõigu ehitustöid, mis algasid möödunud suvel ning millele sel aastal kindlasti ka punkt pannakse.
„Suuri objekte ei olnud plaanitud esialgses ega ka vähendatud eelarves,“ ütles Männik ning lisas, et praegu on järg teiste maakondade käes.
Tartu linnavalitsuse linnamajanduse osakonna juhataja Rein Haak möönis, et Tartu linna teede tuleviku kohta on praegu vara midagi öelda, sest negatiivne lisaeelarve on volikogus veel vastu võtmata. Kindlalt saavat rääkida vaid nende objektide ehitamisest, mis valmivad euroraha toel. Emajõe kalda kindlustus, Küüni tänava esimene etapp ja kaks rattateed on Haagi sõnul objektid, mis eurotoetuse abil kindlasti eelarvesse jäävad.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.