Kui sõiduautode müük tegi veebruaris 15% suuruse vähikäigu, siis uusi tarbeautosid müüdi Eestis 142 ehk 22 sõidukit enam kui jaanuaris.
Enim kasvas kuni 16tonniste veokite müük, mida jaanuari 5 veoki vastu müüdi veebruaris 16. Suurima müügi tegi selles klassis Peugeot.
Samuti kasvas busside müük, mida jaanuaris ei müüdud ühtegi, ent veebruaris läks kaubaks 17. 15 neist kannavad Scania logo.
Seitsme kaubiku võrra enam müüdi ka suurkaubikuid, mida müüjad tegid kaubaks 62 tükki. Kolmandik neist taas Peugeot´ logoga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Peaaegu võrdselt kolmandiku võrra vähem müüdi väikese, kuni neljakuupmeetrise kaubaruumiga kaubikuid ning raskeveokeid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.