Ehkki Lääne maavalitsuses toimunud arutelu käigus tõdeti üksmeelselt, et püsiühenduse loomine üle Suure väina tuleb kasuks mõlemale maakonnale, leiti ka, et tihedam parvlaevaliiklus mandri ja Muhu vahel ning suuremate, sõidukeid rohkem mahutavate laevade kasutuselevõtt hoopis vähendab liiklusturvalisust.
Maavalitsusse kogunenute arvates elavdaks püsiühendus kahe maakonna – Lääne ja Saare – vahelist ettevõtlust ja kultuurisuhteid, avarduksid Hanila ja Lihula valla inimeste võimalused töökohti leida ning haridust omandada, paraneks erakorralise abi kättesaadavus, suureneks liiklusturvalisus ja turistide hulk, kirjutab Oma Saar.
Jäi ka kõlama, et ei parvlaevaühenduse jätkumine ega selle parendamine ei soodusta lähivaldade ettevõtluse arengut ega oma positiivset mõju.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kandideeri ise või anna teada ägedast logistikateost: kandidaate saab esitada oktoobri lõpuni!
Igasügisest traditsiooni järgides valib Äripäeva Logistikauudised juba 24. korda välja aasta parima logistikasaavutuse: esita kandidaat konkursile Aasta Logistikategu 2025!