Estonian Air sulgeb 4. maist lendude maapealse teeninduse üksuse, ümberkorralduste tõttu koondatakse 120 töökohta.
Ettevõtte teatel hakkab edaspidi Estonian Airile maapealse teeninduse teenust pakkuma sellele spetsialiseerunud ettevõte.
2008. aastal teenindas Estonian Airi maapealse teenindamise üksus 59% Tallinnast väljuvatest lendudest ning 66% reisijatest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
„Lennureisijate jätkuv vähenemine ja mitme lennukompanii lahkumine Tallinna lennujaamast on oluliselt vähendanud meie teenindatavate firmade maapealse teeninduse mahtusid. Seetõttu on tänases majandussituatsioonis otstarbekas keskenduda oma põhitegevusele ja osta ülejäänud teenused sisse,“ selgitas Estonian Airi president ja juhatuse esimees Andrus Aljas.
Estonian Airi lähiaastate strateegia keskendub lennufirma põhitegevuse – lennutegevuse – efektiivsemaks muutmisele. Strateegia näeb ette firma restruktureerimist ning loobumist väheefektiivsetest kõrvaltegevustest, et suurendada ettevõtte paindlikkust ja kohaneda lennundusturul toimunud muutustega.
Estonian Airi nõukogu ja omanike poolt heakskiidetud ümberkorraldusplaani eesmärk on viia ettevõte üle kasumiläve punkti vaatamata turumahtude jätkuvale vähenemisele.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.