• 25.02.09, 16:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Õnnetuse ellujääjad: lennuk kukkus õhuauku

Reisija Tuncer Mutluhan kommenteeris BBCle, et lennuk valmistus normaalseks maandumiseks, ent sattus justkui õhuauku, pärast mida kadus kontroll lennuki üle.
"Pärast õhuauku lennuk sööstis allapoole ja järgnes kokkupõrge. See juhtus kolme või viie sekundi jooksul ja siis järgnes paanika," lisas ta.
Reisija Kerem Uzel lisas, et umbes 600 meetri kõrgusel kuulsid reisijad teadet, et valmistutakse maandumiseks. "Kaotasime järsult kõrgust, nagu oleks turbulents tabanud. Siis puutus lennuki saba maad ja libises põllule," kommenteeris Uzel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele