• 19.02.09, 18:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Transpordifirmad võitlevad majandusraskustega

Süvenevas majanduslanguses on löögi alla sattunud paljud ettevõtlusvaldkonnad, eriti valusalt annab kriis tunda autotranspordiettevõtete töös.
Kütusehindade järsk langus maailmaturul lohutab vähe, sest ehitusturu kokkukukkumise ja tootmise vähenemise tõttu on vähenenud järsult veoteenuste tellimine, kirjutas Virumaa Teataja.
Füüsilisest isikust ettevõtjana autojuhiametit pidav Tõnu Raus ütles, et üksiküritajatel on praegu väga rasked ajad."Aasta viimastel kuudel jäi tööd nii väheseks, et seesugust tellimustevaest aega, kui on praegu, ma oma sohvripraktikas ei mäletagi," nentis Raus.
Aastaid oli Tõnu Rausi koostööpartner E-Betoonelemendi Tamsalu tehas, kuid ehitusbuumi lõppemine tähendas tellimuste lõppemist ka Tamsalu tehaselt.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tõnu Eiki Transport OÜ osutab autoveoteenust poolhaagiskalluritega. Firma juhataja Eiki Eilo tunnistas, et tagasilöök transpordiettevõtluses andis tunda juba eelmisel aasta varakevadel: "Veohinnad langesid isegi poole võrra ja veotellimused vähenesid märgatavalt. Tuli ette veoteenuse osutamist ka kahjumiga, et mitte kaotada klienti." Eelmise aasta paar viimast kuud seisid autod poole oma tööajast, sest tellimusi ei olnud.
Lääne-Virumaa üks vanemaid ja suuremate kogemustega autoveoteenuste osutaja Viru Trans ASi juhataja Tõnu Läänemets ütles, et nii nagu paljudes majandusvaldkondades, on ka autovedajatel rasked ajad. "Majandusbuumi kõrgajaga võrreldes olen autoparki vähendanud poole võrra."
Virumaa ühe suurima transpordifirma ASi Lajos omanik Einar Vallbaum, kelle ettevõttes töötab 60 inimest, ütles, et tema firma on suutnud seni majandada töötajaid koondamata, kuigi veoste maht on vähenenud veerandi võrra. Praegu on firma võtnud arengusuunaks Läti ja Venemaa.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele