Väljakuulutatud riigihanke käigus laekusid Saare maavalitsusele dokumendid viielt bussiettevõttelt, kes soovivad kandideerida vedajaks maakonna bussiliinidel.
Saare maavalitsuse arengu- ja planeeringuosakonna juhataja Mika Männiku sõnul ei tea ta, et varem oleks maakonna bussiliinidele kandideerinud nii palju ettevõtjaid. Kuigi mingit kindlat tähtaega paika pandud ei ole, soovib maavalitsus esimesed lepingud sõlmida juba 1. aprilliks, kirjutas Meie Maa.
“Kõik oleneb sellest, kui hästi läbirääkimised kulgevad ja kas riigihankel on vaidlustajaid,” jäi Männik ettevaatlikuks.
Niikaua, kui uusi lepinguid veel sõlmitud ei ole, jätkab maakonna bussiliinidel vedajana AS GoBus.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Riigihanke maht on kuni 1 632 169 liinikilomeetrit aastas, mis jagatakse hankemenetluse käigus alamgruppideks.
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.