Väljakuulutatud riigihanke käigus laekusid Saare maavalitsusele dokumendid viielt bussiettevõttelt, kes soovivad kandideerida vedajaks maakonna bussiliinidel.
Saare maavalitsuse arengu- ja planeeringuosakonna juhataja Mika Männiku sõnul ei tea ta, et varem oleks maakonna bussiliinidele kandideerinud nii palju ettevõtjaid. Kuigi mingit kindlat tähtaega paika pandud ei ole, soovib maavalitsus esimesed lepingud sõlmida juba 1. aprilliks, kirjutas Meie Maa.
“Kõik oleneb sellest, kui hästi läbirääkimised kulgevad ja kas riigihankel on vaidlustajaid,” jäi Männik ettevaatlikuks.
Niikaua, kui uusi lepinguid veel sõlmitud ei ole, jätkab maakonna bussiliinidel vedajana AS GoBus.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Riigihanke maht on kuni 1 632 169 liinikilomeetrit aastas, mis jagatakse hankemenetluse käigus alamgruppideks.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.