• 18.02.09, 09:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Estonian Air on hädas lennugraafikust kinnipidamisega

Oma Saare poole pöördus rahulolematu Estonian Airi klient, kelle sõnul on mandri ja Saaremaa vaheline regulaarne lennuliin kaotanud usaldusväärsuse, sest lennufirma ei pea tihti kinni lennugraafikust.
AS-i Kuressaare Lennujaam juhatuse esimees Mati Tang ütles Oma Saarele, et helistaja jutus on tõetera sees. “Probleemide hulk on ületanud igasuguse taluvuse piiri,” tõdes ta.
Mati Tangu sõnul on liiklus Tallinn–Kuressaare–Tallinn lennuliinil olnud häiritud alates veebruari algusest kuni eilse keskpäevani seitsmel korral, sealhulgas on kuus lendu hilinenud ja üks ära jäänud.
“Korra on üks lennuk rivist väljas ja korra teine,” rääkis Tang. “Probleemid võivad ka juhuslikult kuhjuda ja praegu võib küll öelda, et käes on see kuhjumise moment.”

Artikkel jätkub pärast reklaami

Estonian Airi PR-direktor Ilona Eskelinen väitis, et Estonian Airil ei esine tehnilistel põhjustel rohkem hilinemisi kui teistel lennuettevõtetel.
“Lennuliikluses tuleb aeg-ajalt ette nii lendude tühistamisi kui ka hilinemisi, lennuohutuse tagamiseks jäävad lennumasinad maa peale ka väikseima rikkekahtluse korral,” selgitas Estonian Airi PR-direktor Eskelinen.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele