Suuremaid maanteid hooldava maanteeameti kodulehekülje väitel jälgivad teehooldajad ja teemeistrid suurte maanteede teeolusid automaatsete teeilmajaamade abil pidevalt ja korraldavad teehooldust vastavalt normidele ja lepingulistele tingimustele.
58 automaatset teeilmajaama mõõdavad õhu- ja teetemperatuuri, õhuniiskust, sademeid, tuule kiirust ja suunda ning arvutavad välja isegi libedustõrjeks vajaliku soola koguse, kirjutas Õhtuleht.
Eile õhtupoolikul ei soovinud maanteeameti teehoolduse eest vastutavad ametnikud täpsemaid selgitusi jagada. «Me ei pea puhkepäeval ajakirjandusega rääkima, helistage homme,» ütles teehooldusosakonna juhataja Rain Hallimäe.
«Aktuaalse kaamera» korrespondent Ragnar Kond nägi enda sõnul teehooldustehnikat õnnetuskohta jõudmas kaks ja pool tundi pärast õnnetust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kui maanteel sõitja näeb seal mõnd ohtlikku takistust, puuduvat liiklusmärki või midagi muud liiklejatele ohtlikku, palub maanteeamet helistada infokeskusesse telefonil 1510.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.