Suuremaid maanteid hooldava maanteeameti kodulehekülje väitel jälgivad teehooldajad ja teemeistrid suurte maanteede teeolusid automaatsete teeilmajaamade abil pidevalt ja korraldavad teehooldust vastavalt normidele ja lepingulistele tingimustele.
58 automaatset teeilmajaama mõõdavad õhu- ja teetemperatuuri, õhuniiskust, sademeid, tuule kiirust ja suunda ning arvutavad välja isegi libedustõrjeks vajaliku soola koguse, kirjutas Õhtuleht.
Eile õhtupoolikul ei soovinud maanteeameti teehoolduse eest vastutavad ametnikud täpsemaid selgitusi jagada. «Me ei pea puhkepäeval ajakirjandusega rääkima, helistage homme,» ütles teehooldusosakonna juhataja Rain Hallimäe.
«Aktuaalse kaamera» korrespondent Ragnar Kond nägi enda sõnul teehooldustehnikat õnnetuskohta jõudmas kaks ja pool tundi pärast õnnetust.
Kui maanteel sõitja näeb seal mõnd ohtlikku takistust, puuduvat liiklusmärki või midagi muud liiklejatele ohtlikku, palub maanteeamet helistada infokeskusesse telefonil 1510.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.