Finnair taaselustab enne Aero Airlinesi, kui ostab Estonian Airi, ütles Finnairi tegevdirektor Jukka Hienonen.
Finnairil puudub huvi SASilt osta müüki pandud Estonia Airi, kirjutas Kauppalehti. Hienonen peab võimalikuks, et Finnair taastab pigem Eesti lennufirma Aero Airlines, mille tegevusluba endiselt kehtib.
Firma võiks kasutada Finnairi väikesed Embraer 170 lennukeid, millest kolm seisab kasutamata. Varem opereeris Aero ATR-propeller lennukitega ja tegi Eesti-Soome ning teiste Balti riikide vahelisi liine, lisaks lennati ka mõnedel Soome lühikestel marsruutidel.
Alternatiiviks on koostöö tihendamine Soome Finncomiga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Hienonen ei usu, et konkurent SAS kõvad kärped Finnairile kasu toovad. Selle asemel SASi konkurentsipositsioon pigem paraneb Finnair suhtes ja sunnib Soome firmat ka kulusid kokku hoidma. „SAS kärbib oma lennuliine 40% ehk kohtade arv väheneb 40 protsenti. Ma ei usu, et Finnair suudab sellest väga olulist osa endale võita,“ ütles Finnairi juht.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.