Järgmise aasta juunist Tallinna vanalinnas ja kesklinnas kehtima hakkav raskeveokite kaalupiirang töötab vedajate heaks, kulud tuleb kinni maksta kaupmeestel.
Kaupmeeste liidu tegevdirektor Marika Merilai leidis, et plaanitav piirang võib anda valusa hoobi vanalinnas kauplejaile, kirjutas kalev.ee. „Siin tuleb leida kompromiss, kas me tahame vanalinnas või kesklinnas äritegevust säilitada või selle ära lõpetada,“ ütles Merilai.
Vedajad saavad suuremad autod pisemate vastu vahetada ja võidavad siis mitme väikse auto kasutamise pealt, tõdes Autoettevõtete Liidu direktor Villem Tori. „Loomulikult on vedajad selleks valmis ja väga nutikad sellest kasu lõikama,“ lisas ta.
Probleem võib tulla aga siis, kui keelutsooni peavad pääsema suurema massiga autod, näiteks ehituse või suurte kaubakoguste tarvis. „Eraldi lubade taotlemine on liigne bürokraatia,“ väitis Tori. Igal vedajal peab kaasas olema kohustuslik veokiri, kus peale auto tehniliste andmete on kirjas ka tellija koostatud marsruut ning aeg. Veokiri on vedajatele võlaseaduse alusel kohustuslik dokument, eriluba oleks selle dubleerimine.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.