• 04.02.09, 16:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veofirma ei saa kindlustusest raha kätte

Veofirma Egert Trans OÜ ootab juba pool aastat kindlustuselt kahju hüvitamist, selgusetu on ka, kes kahju hüvitama peaks.
Üks auto sattus Poolas liiklusõnnetusse ja teisega juhtus õnnetus Itaalias. Kindlustus ei taha juba pool aastat kahju hüvitada, kuigi tunnistajate ütluste järgi on selge, et veofirma autod polnud õnnetuses süüdi, mida kinnitab ka kohalik politsei.
Egert Trans OÜ juht Hans Enok on nördinud, et selline mängimine käib. „Kaua võib. Muudkui üks lollitamine käib,“ ütles ta.
Juhtumiga tegeleb Inges kindlustus, kuigi kasko on Ergo kindlustusest. „Meid suunati Inges kindlustusse,“ selgitas Enok.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Nimelt Inges soovib veokifirma juhi sõnul pidavalt mingeid dokumente kontrollida, siis ei saa jälle kedagi kätte või on kindlustajal vaja kolmanda osapoole käest midagi uurida. „Tänapäeval ei võta ju e-kirjale vastuse saamine kolme kuud aega,“ kirjeldas ta juba üle kuue kuu kestnud kahjude hüvitamist.
Inges Kindlustuse kahjukäsitleja Rauno Raitmaa selgitas, et Ergo Kindlustus, kes on Itaalia õnnetluse süüdlase esindaja Eestis hüvitas summa juba 23. detsembril. „Probleem on lisaarvega, mille nad hiljem esitasid aga see on juba paar nädalat tagasi Ergosse saadetud ja meie sellega ei tegele. Meil pole juhtumiga mingit seost,“ selgitas Raitmaa, kes sõnas et tegu on kliendiga, kes senistest selgitustest aru ei saa. Miks Enoki autode kindlustusjuhtum üldse Ingesesse jõudis ei osanud ta sammuti selgitada, sest väidetavalt ei ole firmal asjaga mingit seost. 
Enok kinnitab, et neile ei ole keegi midagi makstud. „Mis asja ma käin seal siis, kõik paberid on ju Inges kindlustuses. Poola asja ei ole üldse vaadatud. Valetatakse ja vassitakse.“
Kuna mõlemad autod on uued, on neil ka kohustuslik kaskokindlustus. „Kui sellest kasu ei ole, miks see on. Äkki oleks kasulik muud moodi tegutseda,“ lisas ta. „Mina ei maksaks kindlustusele mitte midagi, kasu neist ei ole.“
Kokku on kahe auto remont firmale maksnud üle 150 000 krooni.

Seotud lood

Uudised
  • 10.10.25, 12:55
Juba 24. korda: “Aasta logistikategu 2025” ootab kandidaate!
Kandideeri ise või anna teada ägedast logistikateost: kandidaate saab esitada oktoobri lõpuni!
Igasügisest traditsiooni järgides valib Äripäeva Logistikauudised juba 24. korda välja aasta parima logistikasaavutuse: esita kandidaat konkursile Aasta Logistikategu 2025!

Hetkel kuum

Gunvor Groupi terminal Rotterdamis, millele pakub logistikateenuseid Eestis tegutsev ning siinses veondus- ja laondussektori parimat palka maksev AS Gunvor Services.
TOP
  • 14.10.25, 15:57
Palga TOP: veondus- ja laondussektori esikolmikus palk üle 6000 euro
BLS avas oma logistikakeskuse laienduse Harjumaal 2022. aastal ja investeeris sellesse 6,5 miljonit eurot.
Uudised
  • 09.10.25, 12:13
Järjekordne BLSi juhatuse liige lahkus ametist
BLS on kümme aastat järjest kahjumit saanud
Girteka transpordibaas Sadys Poznańi lähedal on üks ettevõtte suurimaid ja kaasaegsemaid rajatisi, mida plaanitakse jõuliselt veelgi arendada.
Uudised
  • 08.10.25, 17:09
Girteka vallutab Poolat: eesmärk viiekordistada ekspedeerimisäri ning soetada kuni 8000 sõidukit
Elektriveokite kasutuselevõtt peab toimuma tavapärastes konkurentsitingimustes, mitte kohustuste ja trahvide saatel, leiavad organisatsioonid oma ühisavalduses.
Uudised
  • 14.10.25, 13:32
Logistikasektor protestib nullheitega veokite ostukohustuse vastu: keegi ei osta veokit, mis viib pankrotti:
Shanghai sadam.
Uudised
  • 13.10.25, 13:27
Hiina vastas USAle: mitmed laevad pöördusid nädalavahetusel tagasi
Sadamatasud kasvavad ka USA börsil noteeritud mitteameerika päritolu laevandusfirmadele
Laev antakse uuele omanikule üle oktoobris.
Uudised
  • 14.10.25, 11:30
Tallink müüs kaubalaeva Sailor oma konkurendile
Kriisilogistika päeval juttu juhtinud Autoettevõtete Liidu tegevjuhi Kersten Kattai sõnul sai ta küll paljudele küsimustele vastused, kuid mitte päris kõikidele. Mis tähendab, et samalaadne üritus tuleks muuta traditsiooniks.
Uudised
  • 13.10.25, 11:51
Galerii: “Kriisilogistika päev 2025
Olulisim küsimus: miks pole logistikaettevõtted ETO nimekirjas?
Aasta logistikateo finalistid eelmisel logistika aastakonverentsi. Toona tuli võitjaks Eesti Post om Kaunase logistikakeskusega.
Uudised
  • 10.10.25, 12:55
Juba 24. korda: “Aasta logistikategu 2025” ootab kandidaate!
Kandideeri ise või anna teada ägedast logistikateost: kandidaate saab esitada oktoobri lõpuni!

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele