Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts kommenteeris, et SASi otsus Estonian Air on mõistetav.
"Hindame nende avatud lähenemist. SAS-i pakkumine võimaldab Estonian Airi restruktureerida. Eesti põhihuvi on lennuühenduste säilitamine ja meie esimene eelistus on, et omanikeringis oleks piisavalt kompetentseid ja eelistatult Eesti investoreid, kes järgivad riigi huve," lisas Parts.
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.