Rahvusvahelisi vedusid korraldava Elder Transport OÜ juht Jüri Nuut kinnitas, et ehkki tööd napib, jagatakse see vähene töötajate vahel ära ning kedagi lahti ei lasta.
„Meestega oleme kokku leppinud, et igaüks saab ikka paar sõitu kuus teha. Meil on seitse autot ja praegu seisavad kolm neist Rootsis ning ootavad, et oleks midagi tagasi tuua,“ rääkis Nuut sellest, kuidas väike transpordifirma praeguses olukorras püüab hakkama saada. „Mehed on nõus paar päeva piiri taga ootama ka ilma lisatasu nõudmata. Väljaveol on meil kindlad partnerid, aga tagasiteel ei ole,“ lisas ta.
Nuudi sõnul on tööga päris nutune ja mullune käive-kasum olid mõistagi varasemast väiksemad . „Ega siin midagi eriti planeerida ei saa. Kui eesti rahvas ostma hakkab, on ka midagi sisse tuua. Muidu tuleb aga loota vaid tooraine sissevedamisele tehastele.“ Elder Trasport OÜ tegeleb ka siloveostega ning see leevendab pisut olukorda. Samas tunnistab Nuut, et ka neid veoseid on vähemaks jäänud ning kõik haagised töös ei ole.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.