• 30.01.09, 08:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elder Transport: jagame töö vennalikult

Rahvusvahelisi vedusid korraldava Elder Transport OÜ juht Jüri Nuut kinnitas, et ehkki tööd napib, jagatakse see vähene töötajate vahel ära ning kedagi lahti ei lasta.
„Meestega oleme kokku leppinud, et igaüks saab ikka paar sõitu kuus teha. Meil on seitse autot ja praegu seisavad kolm neist Rootsis ning ootavad, et oleks midagi tagasi tuua,“ rääkis Nuut sellest, kuidas väike transpordifirma praeguses olukorras püüab hakkama saada. „Mehed on nõus paar päeva piiri taga ootama ka ilma lisatasu nõudmata. Väljaveol on meil kindlad partnerid, aga tagasiteel ei ole,“ lisas ta.
Nuudi sõnul on tööga päris nutune ja mullune käive-kasum olid mõistagi varasemast väiksemad . „Ega siin midagi eriti planeerida ei saa. Kui eesti rahvas ostma hakkab, on ka midagi sisse tuua. Muidu tuleb aga loota vaid tooraine sissevedamisele tehastele.“ Elder Trasport OÜ tegeleb ka siloveostega ning see leevendab pisut olukorda. Samas tunnistab Nuut, et ka neid veoseid on vähemaks jäänud ning kõik haagised töös ei ole.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele