29. jaanuar 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Miller: teenust müüakse iga hinnaga

 „Konkurents on tihenev. Turul on firmasid, kelle ladude täituvus on madal, mistõttu ollakse valmis müüma teenust nö iga hinnaga,“ kommenteeris ASi Smarten Logistics juhatuse liige Mait Miller laoteenuste turgu.

Milleri sõnul käitlevad nemad esmatarbekaupu ja kõik sõltub klientide käekäigust. „Kui neil läheb hästi, siis meil ka. Kui neil ei lähe hästi, siis meil samuti mitte,“ soovitas ta vaadata eelmise aasta iseloomustuse saamiseks klientide otsa.

Ettevõttel lõppes eelmisel aastal koostöö Kommest Autoga, suurematest lisandujatest tõi Miller Transpordi ja logistika infolehele välja osalise Unilever`i toodete käitlemise. „Rahalise käibe poolest on kasv seotud paljuski kütusehinnaga, kui hind jääb tänasele tasemele, siis käibe kasvuks tuleb oluliselt mahtusid kasvatada, sest transporditeenused on 2008 tasemest odavamad.“

Langevate mahtude tingimustes tuleb tema sõnul eriti hästi välja teenuste sisseostmise üks põhilisemaid plusse – kulud liiguvad koos mahtudega. „See peaks kasvatama teenuseostjate huvi,“ selgitas Miller. „Samas olen kuulnud, et ka laopindade rentijad on saavutanud uusi kokkuleppeid rendihindade osas ja pindade omanikud on valmis rendihindu langetama, et tagada rentniku olemasolu.“

 

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077