„Konkurents on tihenev. Turul on firmasid, kelle ladude täituvus on madal, mistõttu ollakse valmis müüma teenust nö iga hinnaga,“ kommenteeris ASi Smarten Logistics juhatuse liige Mait Miller laoteenuste turgu.
Milleri sõnul käitlevad nemad esmatarbekaupu ja kõik sõltub klientide käekäigust. „Kui neil läheb hästi, siis meil ka. Kui neil ei lähe hästi, siis meil samuti mitte,“ soovitas ta vaadata eelmise aasta iseloomustuse saamiseks klientide otsa.
Ettevõttel lõppes eelmisel aastal koostöö Kommest Autoga, suurematest lisandujatest tõi Miller Transpordi ja logistika infolehele välja osalise Unilever`i toodete käitlemise. „Rahalise käibe poolest on kasv seotud paljuski kütusehinnaga, kui hind jääb tänasele tasemele, siis käibe kasvuks tuleb oluliselt mahtusid kasvatada, sest transporditeenused on 2008 tasemest odavamad.“
Langevate mahtude tingimustes tuleb tema sõnul eriti hästi välja teenuste sisseostmise üks põhilisemaid plusse – kulud liiguvad koos mahtudega. „See peaks kasvatama teenuseostjate huvi,“ selgitas Miller. „Samas olen kuulnud, et ka laopindade rentijad on saavutanud uusi kokkuleppeid rendihindade osas ja pindade omanikud on valmis rendihindu langetama, et tagada rentniku olemasolu.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.