• 27.01.09, 10:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maale ihkavad linnabussid takerduvad valla piirile

Aastaid veeretatud mõte Tartu linnaliinibusside läkitamisest valdades asuvatesse uusasumitesse on endiselt kännu taga ja väikeseks lohutuseks on vaid Automeni kommertsliinide busside käigud maale.
Viimane ponnistus oli saada veebruari algusest Vahi tööstusparki ja Kõrvekülla liin number 25, see olnuks Tartu linnaliinide buss, kus kehtinuks Tartu piletisüsteem ja ka Tartu sõidusoodustused, kirjutas Tartu Postimees.
Tartu oli valmis bussi tööle panema piltlikult öeldes homsest ja maksma kulud, mis uuel liinil Tartu piires tekiksid.
Kuid nagu Tartu linnamajanduse osakonna juhataja Rein Haak ütles, tekkisid takistused sellest, kui maavalitsus nõudis vallapiiri ületavas bussis maakonna piletisüsteemi kehtestamist ja ka maakonnabussides kehtivaid sõidusoodustusi. Sellega tõmmati plaanile vesi selleks korraks peale.
«Idee oli ju, et Vahil töötajad saaksid sõita linna kuukaardiga,» lausus Haak.
Maavanem Esta Tamm täpsustas, et maavalitsuse nõude täitmine olnuks eeldus riigi dotatsioonist osa saamiseks. Kui kaks omavalitsust oleksid oma kulu ja kirjadega valmis bussiliini ülal pidama, pole sellele takistust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.04.25, 17:41
Milliseid digivahendeid ja keskkonnasäästlikke lahendusi vajab kaasaegne autopark?
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele