Suured betoonitööd algavad Suur-Sõjamäe tänavat Järvevana teega ühendava viadukti ehitusel veebruaris või märtsis, siis muutub ka liiklus Ülemiste ristmikul senisest keerulisemaks.
Päris hulluks liiklejate elu Ülemiste ristmikul siiski ei muutu, sest linnavalitsuse nõudmisel peab ehitaja Tartu maanteel raudteeviadukti all mõlemas sõidusuunas vähemalt kaks rada vabaks jätma, kirjutas Postimees. Mõningate ebameeldivuste ja senisest suuremate liiklusummikutega peavad aga sõidukijuhid kindlasti arvestama.
Tallinna abilinnapea Deniss Boroditš ütles, et tema teada ei ole eelmise aasta 1. detsembril alanud Ülemiste viadukti ehitamisel praegu küll mingeid tõrkeid. Tööd käivad plaanipäraselt, kuid suuremate betoneerimistega ei ole ehitaja veel algust teinud. Käib tugimüüride rajamine ja tehakse ettevalmistusi sillasammaste püstitamiseks.
Merko Ehituse juhatuse liige Andres Agukas ütles, et suuremad betoonitööd algavad veebruaris või märtsis, päris silla moodi hakkab rajatis välja nägema aga alles aprillis või mais.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.