• 21.01.09, 14:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kriis läheb Mærskile maksma 10 miljardit

Ühele maailma suurimale konteineritevedajale ja naftafirma  Taani firmale A.P. Møller-Mærskile läheb kriis sel aastal maksma 10 mld Taani krooni ehk 20 mld Eesti krooni, kaob pool firma rahavarudest.
Lisaks tekitab probleeme nafta hind, kirjutas Börsen. Firmat ootab järsk kasumi kukkumine. Eriti kannatab konteinervedudega tegelev Maersk Line, keda võib oodata miljardi Taani kroonine kahjum.
"Eriti kannatanud Maersk Line ja 2009. aasta tuleb hullem. On vähem konteinereid, mida vedada, ja veotasud on järsult kukkunud. Firma põhiliinil Aasiast Euroopasse on tasud 12 kuuga kukkunud 46% ja need ei kata enam kulusid,“ ütles Carnegie analüütik Henrik Lund.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele