• 21.01.09, 14:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kriis läheb Mærskile maksma 10 miljardit

Ühele maailma suurimale konteineritevedajale ja naftafirma  Taani firmale A.P. Møller-Mærskile läheb kriis sel aastal maksma 10 mld Taani krooni ehk 20 mld Eesti krooni, kaob pool firma rahavarudest.
Lisaks tekitab probleeme nafta hind, kirjutas Börsen. Firmat ootab järsk kasumi kukkumine. Eriti kannatab konteinervedudega tegelev Maersk Line, keda võib oodata miljardi Taani kroonine kahjum.
"Eriti kannatanud Maersk Line ja 2009. aasta tuleb hullem. On vähem konteinereid, mida vedada, ja veotasud on järsult kukkunud. Firma põhiliinil Aasiast Euroopasse on tasud 12 kuuga kukkunud 46% ja need ei kata enam kulusid,“ ütles Carnegie analüütik Henrik Lund.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele