Ühele maailma suurimale konteineritevedajale ja naftafirma Taani firmale A.P. Møller-Mærskile läheb kriis sel aastal maksma 10 mld Taani krooni ehk 20 mld Eesti krooni, kaob pool firma rahavarudest.
Lisaks tekitab probleeme nafta hind, kirjutas Börsen. Firmat ootab järsk kasumi kukkumine. Eriti kannatab konteinervedudega tegelev Maersk Line, keda võib oodata miljardi Taani kroonine kahjum.
"Eriti kannatanud Maersk Line ja 2009. aasta tuleb hullem. On vähem konteinereid, mida vedada, ja veotasud on järsult kukkunud. Firma põhiliinil Aasiast Euroopasse on tasud 12 kuuga kukkunud 46% ja need ei kata enam kulusid,“ ütles Carnegie analüütik Henrik Lund.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.