Pärast Leedu lennukompanii flyLALi tegevusloa tühistamist on kohalikku lennuturgu tekkinud auk, mida Estonian Air võib hakata täitma.
Leedu transpordiminister Eligijus Masiulis kohtus ministeeriumi andmeil täna Estonian Airi emafirma SASi esindajatega arutamaks võimalusi, kuidas taastada lennuliiklus Vilniuse lennujaamast Euroopasse pärast flyLALi tegevusloa tühistamist, kirjutas Postimees.ee.
Ministri hinnangul on praeguse majandusliku madalseisu ajal tähtis jätkata lennuliiklust suuremate Euroopa linnade vahel ning laieneda ka uutele turgudele ja kuigi minister SASiga midagi ametlikult kokku ei leppinud, on üheks võimaluseks, et varsti pankrotistuva flyLaLi koha võtab üle Estonian Air.
Firma pressiesindaja Ilona Eskelinen võimalust kinnitada ei tahtnud, kuid sõnas, et firma tõepoolest vaatab Leedu turu poole.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.